Egy ingatlant nem elég reklámozgatni. Az igatlaniroda dolga, hogy a rábízott ingatlan marketingjét végezze.
Sokat gondolkodtam azon, hogyan lehetne röviden, a legjobban megmutatni egy ingatlan marketingstratégiájának kidolgozását. Végül arra jutottam, hogy röviden sehogy. Ezért a legérdekesebb és talán a legtanulságosabb, de nem túl időigényes megoldást választottam. Az alábbi videóban bemutatott példa tökéletesen megmutatja, hogyan ne csináljuk. Figyeld meg a "célközönséget", és az ingatlan "előnyös" tulajdonságainak bemutatását.
Egyik feladat: SZEGMENTÁLÁS A videón látható, hogy legalább az egyik feladatot biztosan nem hajtotta végre az ingatalanügynök, pedig ez a két marketingfeladat az, aminek elvégzése nélkül egy ingatlant az értékesítő csupán hirdetget és mutogat, de nagyon valószínű, hogy nem ad el, legfeljebb csak véletlenül. E két feladat helyes elvégzése milliókat érhet. Persze nem ezek a legkönnyebben elvégezhető dolgok a világon. Az ingatlantulajdonosok, nem is nagyon értenek hozzá, de sajnos a legtöbb ingatlanüngyök sem. Így sokak számára a pozícionálásból és szegmentálásból származó előny nem hozza meg az áhított milliókat. Anyagaink a marketing, ingatlanértékesítésre vonatkozó elveinek alkalmazását mutatják be, amivel sokkal hatékonyabbá teheted az irodád marketing munkáját, a jövőben. (Természetesen a szegmentálás és a pozícionálás pontos mikéntjét is részletesen kifejtjük.) Indítottunk egy tanulmány sorozatot, amely segít abban, hogy a marketing alapelveket az ingatlanértékesítésben kamatoztathasd. Valenczi Pál Ide kattintva jelentkezhetsz a sorozatra. >> 2009. 10. 30. 17:47:36 Kapcsolódó cikkeink
Értékeld! KOMMENTEK (0)Még nem kommentált senki, légy Te az első! Regisztráció és/vagy belépés után Te is hozzászólhatsz.
Csúcstechnológia az ingatlanközvetítésben
|
|
© 2024 MARKET Home ® | Adatvédelmi elvek | Elérhetőségek