E-mail cím:    Jelszó:   

Ingatlanos dolgok

/ Ingatlanmarketing


AZ INGATLANIRODA SZOLGÁLTATÁSA
Mit és kinek lehet eladni? (pozícionálás)

Egy ingatlant nem elég reklámozgatni. Az igatlaniroda dolga, hogy a rábízott ingatlan marketingjét végezze.


Ez vajon azt jelenti, hogy az ingatlant minden körülménytől függetlenül rá kell sózni valakire?

Sokat gondolkodtam azon, hogyan lehetne röviden, a legjobban megmutatni egy ingatlan marketingstratégiájának kidolgozását. Végül arra jutottam, hogy röviden sehogy. Ezért a legérdekesebb és talán a legtanulságosabb, de nem túl időigényes megoldást választottam. Az alábbi videóban bemutatott példa tökéletesen megmutatja, hogyan ne csináljuk.

Figyeld meg a "célközönséget", és az ingatlan "előnyös" tulajdonságainak bemutatását.


Biztos, hogy vannak, akik szerint ez a világ legjobb gondolata az értékesítésről: "Bármit eladni akárkinek, akinek csak lehet."

Ezzel a híres és egyben hírhedt gondolattal gyorsan vitába szállva elmondom, hogy van két kulcsfontosságú feladat, mielőtt bárminek az értékesítésébe kezdenénk. Direkt szakszavakkal írom majd le, hogy megfelelő színvonalú pozícióba helyzzem ezt az írást, és elég figyelemfelkeltő legyen ahhoz, hogy erről a két dologról az a gondolatod támadjon, hogy érdemes róluk többet tanulni.

Egyik feladat: SZEGMENTÁLÁS
Másik feladat: POZÍCIONÁLÁS

A videón látható, hogy legalább az egyik feladatot biztosan nem hajtotta végre az ingatalanügynök, pedig ez a két marketingfeladat az, aminek elvégzése nélkül egy ingatlant az értékesítő csupán hirdetget és mutogat, de nagyon valószínű, hogy nem ad el, legfeljebb csak véletlenül.

E két feladat helyes elvégzése milliókat érhet. Persze nem ezek a legkönnyebben elvégezhető dolgok a világon. Az ingatlantulajdonosok, nem is nagyon értenek hozzá, de sajnos a legtöbb ingatlanüngyök sem. Így sokak számára a pozícionálásból és szegmentálásból származó előny nem hozza meg az áhított milliókat.

Anyagaink a marketing, ingatlanértékesítésre vonatkozó elveinek  alkalmazását mutatják be, amivel sokkal hatékonyabbá teheted az irodád marketing munkáját, a jövőben. (Természetesen a szegmentálás és a pozícionálás pontos mikéntjét is részletesen kifejtjük.)

Indítottunk egy tanulmány sorozatot, amely segít abban, hogy a marketing alapelveket az ingatlanértékesítésben kamatoztathasd.

Valenczi Pál

Ide kattintva jelentkezhetsz a sorozatra. >>



2009. 10. 30. 17:47:36

Kapcsolódó cikkeink

  1. Fókuszálj a vevők igényeire!
  2. Hosszú távú sikerek kulcsa
  3. Hogyan szerezzünk megbízást
  4. Hogyan bánjunk a vevőkkel
  5. Az iroda profilja (kínálat)
  6. Az ingatlaniroda szolgáltatása
  7. Kapcsolat a közönséggel

Értékeld!
Teljesen haszontalan 3 csillag Nagyon tanulságos 1 csillag 2 csillag 3 csillag 4 csillag 5 csillag


KOMMENTEK (0)

Még nem kommentált senki, légy Te az első!

Regisztráció és/vagy belépés után Te is hozzászólhatsz.



Csúcstechnológia az ingatlanközvetítésben
Ingatlanos dolgok
 
Képzés
 
Esettanulmányok
 
VIP Club
 

 CIKK KERESÉSE


Keresendő szó a címben:


 << vissza a kezdőlapra

 


© 2024 MARKET Home ® | Adatvédelmi elvek | Elérhetőségek